Logo van Haus Schonblick – luxe kamer- en appartementverhuur in Oostenrijk

Uw stem in ons gastenboek

Laat een bericht achter en maak het speciaal.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
0/250 karakters
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
8 berichten.
Adriaan en Lianne Adriaan en Lianne
Karin en Huub,
Het was een fantastische week met jullie.
Warm ontvangst, mooie kamers, goed ontbijt. In de omgeving is veel te bezichtigen en heerlijk gefietst. Zeker een aanrader.
Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en komen zeker nog keer terug
Karl & Gaby Karl & Gaby
Wir hatten einen fantastischen Urlaub und haben die wunderschöne Umgebung genossen. Die Ferienwohnung war sehr schön, sauber und hat einer traumhaften Aussicht. Vielen Dank für eure Gastfreundschaft. Wir kommen wieder! Liebe Grüße von Karl & Gaby
Jan en Monique Jan en Monique
Wat een geweldig huis met prachtige kamers en badkamers en elke morgen een heerlijk ontbijt. Een echte aanrader voor heerlijke dagen weg in het prachtige Oostenrijk. Huub en Karin, tot de volgende keer.
Stephan & Vera Stephan & Vera
Super mooie kamers, zeer netjes. Ontzettend aardig ontvangen door Karin & Huub. Hele lieve mensen. Hier verblijven is een ontzettende aanrader!
Brenda & Corné Brenda & Corné
Prachtige verblijven met prachtige eigenaren! Moderne, nette kamers met een fantastisch uitzicht.
mecheline en peer mecheline en peer
Karin en Huub wat een supermooi appartement hebben jullie we komen zeker terug. Hartelijk bedankt voor het heerlijke ontbijt en de goede zorgen ook voor de prachtige kamer en de gezelligheid.
Lieve groeten van mecheline en peer.
Doris & Stefan Papenhoff Doris & Stefan Papenhoff
Ein Traumurlaub bei Karin und Huub! Drei Wochen haben wir uns im August, in der wunderschönen, luxuriös ausgestatteten Ferienwohnung super erholt! Herzlichen Dank für eure Gastfreundschaft!
Liebe Grüße von Doris & Stefan
Annie en Cees den Boer Annie en Cees den Boer
Wat een geweldige ervaring om de allereerste gasten in jullie prachtige nieuwe huis te zijn. Heerlijk geslapen, zalig ontbijt, mooie omgeving en top gastvrouw en gastheer.
Tot December, dan zijn we er weer! 😀😀
Groetjes Annie en Cees